twee dagen onderweg. - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van MarjaenGer - WaarBenJij.nu twee dagen onderweg. - Reisverslag uit Sham Wan Tsuen, Hong Kong van MarjaenGer - WaarBenJij.nu

twee dagen onderweg.

18 Oktober 2016 | Hong Kong, Sham Wan Tsuen

Ja wat valt er te vertellen van de maandag? Je staat op , douchen ,eten en dan de klokken vast vooruit zetten. Daarna met de dochters en kleinkinderen naar Schiphol, inchecken en koffie drinken . Tijd voor het afscheid en dan gaat het voor ons echt beginnen. Luxe stoelen en voor mij echt veel ruimte( ben ik blij mee, zie foto).

Dinsdag 18 oktober,
In Hong Kong aangekomen, naar daghotel , douchen en dan met de metro naar Hong Kong centrum voor de dag tour. Het werd een privé tour want wij waren alleen. Veel gezien maar ook slecht weer vanwege de typhoon. Het mooie uitzicht van de PEAK viel daar door in het water , wel over een brug gelopen waardoor je drie dagen langer leeft ?!?! Zie foto.
Nu gaan we opweg naar Auckland, dus tot de volgende keer. Marja en Ger

• 18 Oktober 2016 - 15:57

Johan En Martin:

Hoi Ger en Marja,

Jammer van het slechte weer in Hong Kong maar je leeft nu wel drie dagen langer haha. Goede reis naar Auckland en tot hetvolgende verslag!

Groetjes van ons!

• 18 Oktober 2016 - 16:13

Haronsel:

Jullie zijn onderweg, gelukkig, want op Facebook zag ik dat jullie van Schiphol weer terug gingen naar de nieuwmarkt.

Ik dacht gaan ze nu wel naar nieuw zeeland, of toch naar Zeeuws-Vlaanderen.

Maar je familie heeft er gelukkig voor gezorgd dat jullie echt weggaan (hebben zij ook even rust).

Zo luxe stoelen, first class trip geboekt, toe maar het kan niet op zie ik wel weer, ja wij het gewone volk doen het wel met een dagje Texel op de boot, maar daar gaat het nu niet om.

Maar blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen in Hong Kong, zeker effe taks free shoppen he, als ik het geweten had, kon je wat voor me meenemen, maar nu te laat.

Ja wel jammer dat het slecht weer is daar, maar je moet maar zo denken wat daar valt, valt niet bij de Kiwi’s.

En een brug over dat je drie dagen langer leeft wat wil eens mens nog meer.

Hopen dat in Auckland de zon schijnt he, goeie vlucht en tot de volgende meeting.

Roeland en Hans