Geweldige drie dagen - Reisverslag uit Lake Hawea, Nieuw Zeeland van MarjaenGer - WaarBenJij.nu Geweldige drie dagen - Reisverslag uit Lake Hawea, Nieuw Zeeland van MarjaenGer - WaarBenJij.nu

Geweldige drie dagen

26 Oktober 2016 | Nieuw Zeeland, Lake Hawea

Woensdag 26 oktober 2016

Ook aan dit verblijf aan Lake Hawea komt een eind. De rust dat dit land uitstraalt is gewoon een verademing. Natuurlijk was het hoogte punt de Siberia Wildernes maar daar is al een verslag van. Alleen door de wandeling heeft Marja nu een zere knie en kan moeilijk lopen. Gisteren zijn we naar Lake Wanaka geweest en ook daar was het mooi. Aan het eind van de dag lekker gegeten bij de eigenaars van de Bellbird cottage, geweldige mensen en een prachtige cottage)zie foto). Gisteravond laat een heldere hemel en het was prachtig om al die sterren te zien. Nu gaan we op weg naar Franz Josef gletser.

• 25 Oktober 2016 - 21:12

Haronsel:

Ja Ger, je moet die arme vrouw ook niet van de berg af willen duwen, we hebben gisteren wel gelezen dat ze zo geleden heeft met die wandeling, nu snappen we het.
    En dat na 40 jaar huwelijk, ga je schamen man.
    Morgen naar de gletsjer, nou Marja ik zal maar uitkijken als ik jouw was, en begeef je niet op glad ijs met die man, hij gaat vast tegen je zeggen kom gaan we even onder de gletsjer door lopen, NIET DOEN !!!! ik zou hem niet meer vertrouwen.
    (sorry Ger ik moet je van Martin wat harder aanpakken) We hopen dat de knie van marja weer wat tot rust komt, want je hebt je benen daar wel nodig
    Verder hoop ik wel dat jullie het daar nog een beetje uithouden daar in dat godvergeven mooie landje. Geniet nog lekker, jullie hebben vast nog een hoop op stapel staan.