Voor Hans - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van MarjaenGer - WaarBenJij.nu Voor Hans - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van MarjaenGer - WaarBenJij.nu

Voor Hans

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2016 | Nieuw Zeeland, Hokitika

Hans ,ik hoop dat nu het juiste kaartje tevoor schijn komt. Ik dank je voor je bezorgdheid voor Marja en ik heb echt niet geslapen. Ik dacht alleen dat je zou zeggen over dat stukje ijs dat je ook naar de Jaap Eden Baan kan gaan . Maar het was een flinke wandeling.

  • 28 Oktober 2016 - 12:38

    Haronsel:

    Wat een eer, een privebericht. ja je bent nu op de goede plaats.

    En Ger een gletsjer met de jaap edenbaan vergelijken, je kent het spreekwoord toch, geen appels met peren vergelijken. op een gletsjer kan je helemaal niet schaatsen, en op de jaap edenbaan licht nekpijn. :)

    En op naar Mount Cook, rolstoel voor Marja en effe 3724 meter omhoog duwen, moet voor jouw toch een koud kunstje zijn

    maak er nog wat moois van.

  • 28 Oktober 2016 - 16:44

    Haronsel:

    * nekpijn = nepijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hokitika

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 November 2016

Cormandel, Nice van Nieuw Zeeland

11 November 2016

Geisers en modder

07 November 2016

De vulcanen

05 November 2016

Vogeleiland

04 November 2016

De oversteek

Actief sinds 25 Sept. 2016
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 85964

Voorgaande reizen:

25 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: