De vulcanen - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van MarjaenGer - WaarBenJij.nu De vulcanen - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van MarjaenGer - WaarBenJij.nu

De vulcanen

Door: Ger

07 November 2016 | Nieuw Zeeland, Ohakune

Maandag 7 november 2016,

Vandaag gaan we opweg naar de vulcanen, maar eerst gaan we iets doen wat op het lijstje van Marja staat . We gaan naar het oorlogsmonument want vandaag komt het koningspaar daar ivm het staatsbezoek aan Nieuw Zeeland, iedereen die Marja kent weet dan ze een fan van oranje is. Ik moet zeggen dat het goed gelukt is, een handje , een gesprekje en een foto. Wat wil je nog meer. Daar na opweg naar Ohakune. Flink stuk rijden, aan gekomen en naar de kamer. In het dorp lekker gegeten en toen maar naar bed.

Dinsdag 8 november 2016,

Na een nacht met regen werden we wakker en gingen we ontbijten. De eigenaar zei dat het wel zou opklaren dus gingen we op weg naar de vulcanen, we gaan een stuk van de Tongario Crossing lopen. Het klaarde inderdaad op maar hoe hoger we kwamen hoe slechter het weer werd, dus zijn we omgekeerd . Terug bij de auto hebben we besloten om een rondje vulcanen gebied te doen. Het werd een prachtige rit , mooi weer en prachtige ver gezichten. Uit eindelijk werd het toch een mooie dag.
Woensdag gaan we op weg naar Rotorua. Groetjes Marja en Ger.

• 08 November 2016 - 09:13

Johan En Martin:

Wat leuk dat jullie Maxima en Alexander hebben ontmoet! Leuk, marja

• 08 November 2016 - 09:34

Johan En Martin:

Voor een grote Oranje fan is dit toch wel het ultieme. Zelfs een gesprekje! En dan ook nog in Nieuw-Zeeland. Geweldig gewoon.
    Hier op het nieuws hoorden we al dat het noodweer was in Nieuw-Zeeland maar gelukkig is het weer daar opgeklaard want met mooi weer is alles toch net effe wat fraaier en gezelliger.

Die vulkanenrit lijkt ons geweldig. Jullie maken toch heel wat mee zo.

Geniet er nog maar even van, want de tijd gaat snel...

• 08 November 2016 - 09:47

Haronsel:

Wauw, op visite bij Willie En Max. moet je daar voor helemaal naar nieuw zeeland. voor jullie informatie hun adres is: Villa de Eikenhorst Raadhuislaan 22 Wassenaar. een stuk goedkoper en dichterbij.

jullie wisten toch wel dat die meet en greet in nieuw zeeland alleen was voor mensen die al jaren geleden geëmigreerd waren he, maar nee jullie moesten zo nodig een plekkie van een arme emigrant inpikken, nou we zien jullie vanavond wel op lucky tv.

in het dorp lekker gegeten, volgens ons mais aan het plaatsnaambordje te zien.

daarna samen vroeg naar bed, ja, ja, was de emotie zo groot dan.

De dag erop naar de vulkanen, jammer dat het slecht weer was anders hadden jullie boven lekker kunnen bbq-en zonder houtskool, maar een mens kan niet alles hebben he.

Toen toch maar een beetje rijles gegeven aan Marja, noy dat is wel aardig van je Ger.
    morgen Rotorua, pas op voor hete voeten he.

nog veel plezier en hopen op mooi weer.