vervolg van eerder verslag - Reisverslag uit Tatare, Ethiopië van MarjaenGer - WaarBenJij.nu vervolg van eerder verslag - Reisverslag uit Tatare, Ethiopië van MarjaenGer - WaarBenJij.nu

vervolg van eerder verslag

Blijf op de hoogte en volg

27 Oktober 2016 | Ethiopië, Tatare

Nee hans ik haar niet van de berg afgegooid.
Door de bergen en toen kwam het gebied van de West Coast en dat is gewoon prachtig. Bij Haast op het strand en Marja werd helemaal blij . Wat wil je zon , zee en strand en met je voeten in het water geweldig toch ? En als je dan ook weet dat er geen land meer tussen jou en Zuid-Amerika, geweldig toch ? Maar goed we gaan weer verder op weg naar de gletsjers. Bij Fox aangekomen werd het al gauw duidelijk dat het voor Marja een zware tocht zou worden en aan haar reacties te horen was dat ook zo. Maar het uitzicht mocht er ook zijn en de wandeling ook. Eten halen , huisje opzoeken , douchen en napraten over de afgelopen dag.

27 oktober 2016,

Vandaag staat/stond de 2e gletser op het programma, maar de knie van Marja werkt niet mer. Dus dan maar het dorp in maar daar valt ook niet veel te beleven. In de middag ben ik alsnog naar de Franz Josef geweest en de natuur daar was gewoon overweldigend en je voelt je dan ook heel klein . De wandeling was best zwaar en het was goed dat Marja besloot om thuis te blijven. Aan het eind van de wandeling nabij de gletser op een rots gaan zitten en doe dan je ogen dicht en dan alleen maar luisteren en dat gevoel is gewoon niet te beschrijven en dat doe ik dan ook niet. Tot de volgende keer, Marja en Ger

  • 27 Oktober 2016 - 07:11

    Haronsel:

    Gelukkig maar. Toen Marja op het strand ? Ik maak me zorgen om haar, je hebt haar toch niet ?

  • 27 Oktober 2016 - 13:22

    Johan En Martin:

    Oh dat Marja zo'n last heeft van haar knie. Ik (Martin) weet er helaas alles van. Zeker een wijze beslissing om dan maar de mooie wandeltocht naar de gletsjer over te slaan. Wel goed van je Ger dat jij het gelopen hebt, het lijkt ons een prachtige ervaring. Al denk ik dat ik het ook niet zou kunnen. Je hebt toch wel mooie foto's gemaakt daar he.
    Wat een rust zal je hebben gehad (en dan bedoel ik niet zonder Marja...Hans) toen je op de rots zat. Hou die rust vast en dan maken ze hier op het werk je ook eens van de rustige kant mee haha.
    Bedankt weer voor de update en we kijken uit naar het volgende deel. Groetjes, Johan en Martin

  • 27 Oktober 2016 - 22:40

    Haronsel:

    Ger, ten eerste even een heel serieuze noot, wat lullig voor jullie dat Marja zich zo bezeerd heeft dat ze geplande uitjes moet missen. misschien een optie om een helikoptervlucht over de gletsjers te boeken, dat ze toch de schoonheid ervan kan zien en van kan genieten.

    Maar gelukkig heb je Marja niet van de berg geduwd, of in het water kopje onder geholpen.
    maar een flinke wandeling over het strand, ja daar koel je natuurlijk wel van af.

    verder gewandeld naar de gletsjer in je eentje, pittige trip, vandaar dat je even bent gaan zitten op een rots om weer op adem te komen natuurlijk, hoelang heb je daar liggen pitten voor je weer terug ging, de rest van de middag denk ik.
    dan zeggen dat je alleen maar geluisterd hebt, ja de rest van de bezoekers waren waarschijnlijk weggejaagd door je gesnurk.

    ben je ook nog in de mond van de gletsjer geweest, kan je namelijk heerlijk afkoelen, wij zijn er toen wel bij geweest, ik hoor het ijs nog steeds kraken.

    Trouwens waar zitten jullie eigenlijk, jij zegt in nieuw zeeland, maar het kaartje rechtsboven zegt dat jullie in Tatare Ethiopië zitten, leg eens uit

    Ger Marja geef die knie effe rust en ga er weer tegenaan, wat dit waren wel een erge rustige dagen, geniet nog met volle teugen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Tatare

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 November 2016

Cormandel, Nice van Nieuw Zeeland

11 November 2016

Geisers en modder

07 November 2016

De vulcanen

05 November 2016

Vogeleiland

04 November 2016

De oversteek

Actief sinds 25 Sept. 2016
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 85957

Voorgaande reizen:

25 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: